PRÁCE

Komiks

O elfovi co se chce podpálit

O elfovi co se chce podpálit je webkomiks, na kterém v současnosti pracuji. Komiks je zaměřen na dvojici Nikolase (elf), který se chce stát učněm ohnivého mága, a Arona (démon), Nikovu osobní lékárničku.

Původně mělo být oblečení inspirované renesanční módou, nicméně náznaky této inspirace zůstaly pouze u Arona, zatím co u Nikolase jsem zvolila spíše tradičnější oděv fantaskního dobrodruha.

Po barevné stránce, tak se mi u Arona nejvíce líbil poslední návrh. však kvůli tomu, že jeho světlá kůže byla až moc výrazná rozhodla jsem se vypůjčit hnědou z jeho opasku (později změněn na stuhu), avšak potom jeho oči až moc splývaly s okolními prvky. Proto jsem ustoupila z původního návrhu, kdy měl mít černé bělmo. Zároveň jsem z důvodu lepšího kontrastu, ztmavila jeho vlasy.

U Nikolase jsem vzala barevnou paletu Arona a zkoušela jsem namíchat něco, co by obsahovalo alespoň jednu z barev v Aronově paletě, aby i přes rozdílné palety stále vypadali vedle sebe dobře. Rozhodla jsem se pro předposlední paletu, která kontrastuje s Aronovým kabátem, ale neperou se o divákovu pozornost. Co se týče pozdějších úprav, tak jsem ztmavila Nikolasovi oči a červenou na jeho rukavicích.


Hry

Flora Plevela

Flora Plevela je skákačka, kde se hráč jako plevelový skřítek snaží vyskákat ke slunci, aby si tak podmanit zahradu. Avšak v cestě mu stojí květiny, které se ho snaží sestřelit.

Všichni tři skřítci jsou převrácené květy plevelů.

Původní plán byl, aby se každá z úrovní odehrávala v jiném měsíci. Podle toho také byly vybrány květiny a plevele. Aneb ta květina, která v daném měsíci kvete, ta by střílela po skřítkovi. Proto jsem i u skřítků vybírala takový plevel, který kvete přes všechny plánované měsíce.

Semena, které květiny střílejí, jsou nakreslena podle jejich skutečných semínek.

Sumo Royale

Sumo royale je hra, kde se hráč snaží vytlačit protihráče z ringu, vytvořená pro GMTK GameJam 2019.

Každá z arén má své téma, kterému podléhá nejen úroveň, ale i design oponujícího sumo bojovníka.

U arén jsem se hlavně soustředila na vizuální hierarchii. Chtěla jsem, aby první v této hierarchii byli hráč a protivník, jako druzí by si vzaly pozornost stěny a ohraničení arény, třetí mělo být ohraničení ringu, na dále ring samotný a jako poslední si měl hráč všímat pozadí.

Vcelku bych řekla, že se mi tohoto cíle povedlo dosáhnout, jen bych se u arkádové úrovně pokusila

Back Vange

V Back Vange se hráč snaží dostat z vězení, které je ve skutečnosti laboratoř a pomstít se detektivovi, který ho do něj zavřel.

U tohoto projektu jsem měla na starost charakter design a případné ilustrace. U charakterů jsem hlavně dbala na to, aby zapadly do stylu, kterým kreslil level designer. Proto jsou jejich linky barevné a bez přítlaku.

Původně měl být hráčův charakter jen roztomilá krvežíznivá holčička, ale když jsem jí chtěla na skice přidat stín pod bradu, ono stínování vypadalo jako vousy a jelikož se mě a následně i týmu tato verze líbila, z holčičky se stal crossdresser.

Co se týče nepřátel, tak jediná větší změna od plánu a finálního výsledku byl boss, u kterého se nakombinovalo tělo skipping leg day verze a končetiny not skipping leg day bosse.


Další

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky